martes, 30 de enero de 2018

Primeres impressions

Hui, trenta de gener, hem començat l'assignatura: "La didàctica del coneixement del medi natural". El títol em va cridar molt l'atenció ja que sempre he tingut molta curiositat pel medi ambient i els aspectes que ho formen.
 Per a començar la classe, el professor, Juanfran Álvarez, ens ha posat un curt que reflectia dos perspectives distintes en la nostra societat: una perspectiva la qual mostrava l'actitud de persones negatives, agressives i desafiadors i una altra, la qual estava representada pel protagonista del curt, que es caracteritzava per ser positiva, afectuosa i tolerant. Des del meu punt de vista, m'identifique més amb la segona perspectiva ja que considere que sóc una persona positiva i que sempre intenta portar la calma davant de situacions de tensió o conflictives.
A continuació, ens hem presentat amb ajuda d'algunes pautes que ens ha proporcionat el professor. Esta activitat m'ha agradat molt ja que ha creat un clima positiu i d'humor en l'aula. I més avant, el professor ha exposat en que consistia l'assignatura (teoria, pràctica, avaluació, etc) .
En definitiva, la primera sessió m'ha causat molt bona impressió ja que els continguts de l'assignatura m'han paregut atractius i, el professor m'ha paregut molt flexible i carismàtic amb nosaltres, aspecte que veig molt positiu per a aportar-nos nous valors i/o punts de vista en la nostra futura labor com a docents. En resum, este primera sessió ha sigut un xute de motivació per a les següents sessions.    

No hay comentarios:

Publicar un comentario