sábado, 21 de abril de 2018

L'examen de la matèria

En la sessió anterior a l'examen del tema La matèria, van fer un "simulacre d'examen" on Juanfran ens donava un examen similar perquè ens féssim una idea de com anava a ser. A més, ens va facilitar un esquema sobre el temari el qual em va sevir molt alhora d'entendre'l un poc més.

L'examen no em va a sortir com esperava ja que sabia que era un tema que em costava entendre i tampoc em cridava molt l'atenció però, si que m'ha ajudat a entendre una mica més en què consisteix la matèria i, a més d'això, a respondre'm preguntes com que és exactament la gravetat, en què consisteix la matèria i com es calcula, la densitat i molts altres aspectes. En definitiva, malgrat ser un tema difícil per a mi, ha estat interessant conèixe'l. 
A continuació, us deixo el model d'examen i l'esquema sobre la matèria:
Esquema: La matèria 


Model d'examen

No hay comentarios:

Publicar un comentario