jueves, 31 de mayo de 2018

😢COMIAT DE L'ASSIGNATURA😢

Ja es va acabant el curs... i us vaig a explicar com he portat aquest assignatura i les meves sensacions. Aquesta assignatura: Didàctica del mitjà natural la vaig a recordar com a diferents a les altres ja que, com he comentat abans, Juanfran usava una metodologia molt experimental i dinàmica el que ha fet que adquireixi coneixements de debò, per primera vegada puc dir que he après de manera significativa i constructiva. 
Respecte als continguts, he de dir que se m'ha donat molt millor el tema dels éssers vius que el de la matèria però, encara així em porto coneixements dels dos temes.
Respecte als compañerxs, ha estat un classe reduïda el que, al meu entendre, m'ha permès relacionar-me amb todxs i conèixer-los una miqueta. I la veritat, és que hi ha hagut molt bon rotllo durant les classes.
Finalment, haig de dir que la universitat necessita més professors com Juanfran ja que ens proporcionat classes súper guays i motivadores, a més de treballar-se totes les pràctiques i explicacions que hem fet a l'aula i, no es veu molt en les altres
assignatures. 
En definitiva, aquesta assignatura m'ha semblat unes de les millors d'aquest segon any i, tant de bo hagin més com aquestes.

1 comentario: