jueves, 17 de mayo de 2018

Exposició del meu animal favorit: El llop

Com ja us vaig comentar en entrades anteriors, cadascuna/o de la meva classe va exposar l'animal que més li agradava o que més li cridava l'atenció. Les presentacions van estar molt interessants ja que coneixia als animals però no coneixia la seva situació o algunes de les seves curiositats, la que més em va cridar l'atenció va ser la presentació de la Girafa perquè és un animal que em desperta curiositat i, a més no era conscient de la situació de perill que està passant aquesta espècie.
Respecte a la meva presentació, la vaig realitzar al costat de la meva companya Isabel Martínez on podeu veure la seva presentació sobre el Tigre en el seu blog: saviesanatural.blogspot.com/. Més concretament, realitzem un Webquest on van reunir informació del tigre i del llop.
Els llops pertanyen a la família dels cànids, dins dels mamífers carnívors. Aquesta família inclou també a altres animals com el gos i el coiot. 
Els llops, són animals depredadors pel que el seu físic aquesta adaptat a això. Tenen forts músculs sobretot en les seves potes i, la característica més cridanera del llop són les seves dents, més concretament, els ullals que sobresurten quan obren la boca. 
El llop, que és un depredador, es troba en una gran quantitat d'ecosistemes. Aquest ampli territori d'hàbitat on els llops creixen reflecteix la seva adaptabilitat com a espècie, ja que pot viure en boscos, muntanyes, tundres, taigas i prades. Per això es pot dir que aquest gènere és dels de major capacitat d'adaptació. 
La base dietètica dels llops és la carn, que necessiten ingerir en quantitats considerants. La quantitat de carn que poden consumir en una sola ingesta arriba a les 70 quilos, però això no és alguna cosa que realitzin diàriament, sinó quan puguin i se'ls doni l'oportunitat.

Fitxa científica

Nombre científic :CANIS LUPUS

Categoria: MAMÍFER

Dieta: CARNÍVOR

Reproducció: VIVÍPARA

Relació: LA MANADA

Grandària : 1 - 1'5 m

Massa: 30 - 80 Kg

Longevitat mitjana: 8 - 16 ANYS

Hàbitat: TERRESTRE


Tipus de llops:


           LLOP BLANC



               LLOP PARD

I per finalitzar, els llops formen la seua vida social en la manada, es a dir, la manada per a ells i elles és com la família. La manada es compon per una mitja de 2 a 7 membres i sempre hi ha un llop alfa i una lloba alfa.

Espero que us serveixi la informació sobre el llop!

No hay comentarios:

Publicar un comentario