jueves, 31 de mayo de 2018

Simulacre d'exàm + Sensació de l'exàm real

Com en cada final del tema, realitzem un simulacre d'examen sobre el tema dels éssers vius. L'examen, en general, era fàcil de realitzar ja que van sortir activitats que hem vist en classe. En l'examen van sortir les següents preguntes:

1. Dir si les afirmacions que ens plantejaven eren certes o falses.

2. Comentar la nutrició d'un animal, el triceratus concretament, segons la seva morfologia.

3. Plantejar una activitat sobre els éssers vius para a l'Educació Infantil. He de dir que aquest pregunta em sembla molt clau en els exàmens ja que ens fa obrir un ventall ampli de recursos per emprar en un futur.

4. Posar dos exemples d'animals herbívors, carnívors i omnívors.

5. I, finalment crear un mapa conceptual dels éssers vius

El dia 22 de maig, realitzem l'examen real del tema dels éssers vius. I, vaig sortir amb molt bona impressió de l'examen ja que aquest tema m'ha interessat molt més que el de la matèria. Com us escric una mica tarda, em van donar ja la nota de l'examen i haig de dir que: Estic molt feliç amb els resultats! Això també és gràcies a la dinàmica de classe que ens proporciona el nostre professor Juanfran ja que entén i li agrada el que fa i, això directa o indirectament s'acaba transmetent. En definitiva, aquest tema és una dels quals més m'ha despertat curiositat per conèixer-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario