lunes, 12 de febrero de 2018

Coneiximent cotidià VS Coneiximent científic

Com en totes les classes, comencem amb un vídeo. El vídeo de hui ha anat sobre la ignonància de part de la societat jove del nostre país. En este cas, eren dos xiques adolescents però et pots trobar molts casos d'aquest tipus. En la meua posició, com a futura docent, trobe el centre del problema al sistema educatiu, mes concretament, en les formes de fer les coses, ja que falten moltes millores en quant a calitat i valors de continguts a nivell acadamic i socialment. Per altra banda, si que és veritat que s'han fet moltes millores per a solucionar aquest fracàs escolar però a fins i debatut s'ha de fer més treball i progrés en les centres educatius.
Després de la visualització del vídeo, el professor Juanfran ens va donar un examen sorpresa amb algunes preguntes un tant pilletetes sobre la ciencia; preguntes en quant a la gravetat, l'òrbita de la Terra, les plantes, él pes del fum... Quan vaig veure l' exam, vaig donar-me compte de que no em recordava de quasi cap cosa del estudis a Primaria però, vaig respondre les preguntes amb aixó i un poc d'intuicció.
Al finalitzar l'examen van corregir-lo en conjunt i no tenia quasi nada be😅 , la intuicció no em va jugar bona passada. Aquesta activitat em va fer reflexionar ja que a pesar d'haver donat ciències durant tot Primària no recordava els continguts bàsics d'esta, la qual cosa em fa que em de compte encara més de que el sistema educatiu, de fa uns anys i l'actual, no té una bona metodologia. Al meu parer, s'ha de canviar la manera de presentar els continguts i deixar un poc de costat la teoria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario