jueves, 15 de febrero de 2018

"Llig abans de fer"

En la classe de hui hem començat amb la reproducció de quatre vídeos els quals m'han paregut molt divertits i interessants. Els vídeos anaven sobre el rebuig dels xiquets i xiquetes a l'escola, sobretot al començament. 
A continuació, obrim un debat sobre les següents situacions dels xiquets, concretament d'on venia este sentiment de rebuig. Des del meu punt de vista, considere que gran part de l'equip docent i de tot el personal que formen el centre educatiu no té consciència de la importància que tenen crear un bon aprenentatge, en tots els àmbits, en l'etapa d'Infantil. A més de deixar la motivació un poc de costat, aspecte molt important per als xiquets i xiquetes d'Infantil.
A l'acabar el debat, el nostre professor Juanfran ens va repartir un examen sobre ciències i altres habilitats, el qual en un principi comptava per a nota. Al realitzar l'examen em doní encara més compte que no tènia cap base de ciències, la queal cosa em va crear ràbia cap als cursos anteriors. Però açò no va ser el pitjor, una vegada entregat l' examen, ho corregim en conjunt i em va donar compte que no havia llegit bé ni la mitad de l'examen. En aquesta classe, em doní compte que he de llegir amb més atenció els exàmens i no centrar-me tant a omplir-ho. Però també, sé que és com un "tic", algo involuntari, ja que m'han educat així, programada per a "vomitar" els continguts que es donen en classe i l' endemà ni saber de que anaven dites continguts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario